Purreløk i vask den nye Hvitløk i vask!

Dette innlegget var aprilsnarr! 



Hvitløk i vask har bestemt seg for å legge blogginga på hylla. Dermed overlates bloggtronen til norges største grønnsaksblogger. Purreløk i vask!

Purreløk skal videreføre mye av det Hvitløk gjorde, bare enda bedre. Her er en kort versjon av CVen til Purreløk i vask:
  • 1992: Tok 23 trekkspilltimer over en 2-ukers periode.
  • 1993: Vant tre strake seiere i stein,saks papir uten å jukse.
  • 1994: Kjøpte en brukt megafon som jeg bandt fast i et esel som stod utafor huset mitt en dag.
  • 1995: Den store flommen av bruktbiler var det jeg som starta, og det var i '95 den virkelig tok av.
  • 1996:  Sa opp abonnementet på brukte gafler. Fant opp kruttet på nytt.
  • 1997: Gjorde ikke mye detta året, brukte mesteparten av tida på å slite i filler sankthanskranser
  • 1998:  Fikk for meg at anonym sædgivning bør unngås, og satt dette øverst på agendaen til revisoren min.
  • 1999: Greide å småspise førti dager i strekk. Det var siste gang jeg så fotball-VM i reprise på VHS.
  • 2000: Satt fyr på en kortstokk, litt småstein og en kopp med parafin. Det var tider det.
  • 2001: Gikk hele året og trodde at Island var sør for Beijing, men så sagde jeg over en planke i fylla. Det fikk meg på andre tanker.
  • 2002: Solgte jasminris til uvitende russ. 
  • 2003: Dro ut alle sidene fra en versjon av norges lover en narkoman solgte til meg for en femmer og en pose mel han trodde var heroin.
  • 2004: Lå i stabilt sideleie.
  • 2005: Skrev "Knutsen, Ludvigsen og fyrstekake" på et brev og sendte det til en kar fra øvre middelklasse.
  • 2006: Saksøkte han som fant opp trankapsler.
  • 2007: Gjorde reint bord i en begravelse.
  • 2008: Drakk 5 kopper kaffe og spant videre på en idé om at berg og dal-baner bør markedsføres bedre.
  • 2009: Sendte en faktura til meg selv pålydende 200,- kr.

Purreløk i vask lover bedre tider for denne bloggen, blandt annet er det satt av tid til produktplassering.


Denne polske barneboka bør du kjøpe siden du leser bloggen min! Dette er min egen mening, og det har ingenting å gjøre med at jeg fikk boka gratis samt en betalt ferie jorda rundt i 365 dager. Barneboka kan leses av alle og enhver, men spesielt deg som leser denne bloggen. For hvis du kjøper den gjennom bloggen min, så tjener jeg masse penger som du ikke får en dritt av! Da blir jeg en glad Purreløk i vask!

LØP OG KJØP (og skift fra vinterdekk til sommerdekk, hvis du ikke har gjort det enda, og hvis været tilsier det)

3 kommentarer: