Hvitløk i vask er i Dagbladet!


Det ligger et Dagbladet i vask. Det er det god grunn til. Hvitløk i vask gjør nemlig sin første opptreden i avis!
Hvis du har et gammelt Dagbladet fra 07.04.2010 liggende. Slå opp på side 50. Se i vasken i tegneserien Fagprat. Der ligger Hvitløk i vask!

Så med denne nyvunne kjendisstatusen skal Hvitløk i vask nå utvide virksomheten fra å bare drive med blogging. Nå er det på tide å bruke merkevaren Hvitløk i vask i en rekke produkter. Her er lista over produktene som slippes nå til våren:
  • Hvitløk i vask motorolje
  • Hvitløk i vask graviditetstester
  • Hvitløk i vask stemmegafler
  • Hvitløk i vask spinat
  • Hvitløk i vask tredemøller
  • Hvitløk i vask robot
  • Hvitløk i vask sagflis
  • Hvitløk i vask helium
Planen er også å fusjonere med Statoil og resultere i firmaet StatoilHvitløk i vask.

Dagens toppliste:
Topp 3 fontstørrelser:
  1. 12
  2. 14
  3. 48

3 kommentarer:

  1. takk for kommentar på min blogg :)

    som jeg skriver der, ikke veldig glad i hvitløk...

    og nå når jeg er inne på din blogg skjønner jeg dette med hvitløk i vask, er første gang jeg hører om dette, spennende konsept, som jeg enda ikke helt skjønner, men men :)

    SvarSlett
  2. Hva skjedde med kikkoman-mafiaen?

    SvarSlett