Hvitløk i vask intervjues av Rådgiwer-kiwi. 20 typiske bloggspørsmål. Ca 20. Kan hende det blir mindre og. Det kommer ann på.





Hva savner du?
Akkurat nå kjenner jeg at jeg savner å være offshore i to uker. Så savner jeg mer info på om det er mulig å abortere den ene trillingen men ikke de to andre hvis man er gravid med trillinger. Vet du det?

Hvor ser du deg selv om 10 år og 2 mnd?
I vask. Tegner omrisset av da avøde Jahan Teigen. Sist jeg så'n var han tynn som et skjelett. Skulle tro'n fikk maten sin fra Swaziland eller et annet land som får BNPen sin utelukkende fra panteflasker. Der spiser man ingen ting til frokost, middag og kveld. Det blir man tynn av. Tynn som et skjelett.

Er det andre grunner enn sikkerhet til at vi er i Afghanistan?
Ja, men sikkerhet, favoritt-bloggere og godt styresett henger sammen. Ved å bistå Afghanistan i å bygge en fungerende stat, blir landet i bedre stand til å produsere bloggere på nivå med VOE, Ida Wullf. Det er i vår sikkerhetspolitiske interesse, samtidig som det er bra for det afghanske folk. Sa jeg akkurat det jeg trodde jeg sa nå? For jeg falt i akutt vedvarende koma like etter  jeg sa "Ja,men sikkerhet".

Kjipeste skredder du har gått til ?
Som student var jeg fast kunde hos en av verdens grådigste skreddere. Han skulle ha 40 000 kroner for å legge opp et buksebein.  Han jobba konstant 2 skift så han fikk overtidsbetalt. På toppen av det hele fordømte han konseptet "10-kronersmarked".

Fortell en fakta om KJELL MAGNE BONDEVIK
Det eneste jeg vet om han er at han er skikkelig dårlig på  er å etterligne dette bildet i klartekst:


Du som er proff blogger - Har du noen yndlingsbedrifter du får penger og produkter av?
Litt vel personlig spørsmål synes jeg, men okey greit.
  1. YARA HOLDINGS A/S - Takk for alle aksjene jeg har fått. Nå eier jeg 3 % av et gamlehjem på Stovner og 40 % av frelsesarmeen (som snart slår seg selv konkurs)
  2. Statoil - Takk for det fatet med råolje dere sendte. Har det stående under vask til en passende anledning
  3. Co (Han fra Donald Duck & Co.) - Takk for all utbetalt trygd du sendte videre til meg. 
Hva synes du bør forandres i dagens Norge?
Jeg er så lei av det monarkiet på haugen. Var en gang med i den kjente og kjære leken "Kongen på haugen". Og han monarken  som regjerte var det ikke mulig å rikke på. Gå for republikk sier jeg!

Fuck nazisme. Hva synes du om det utsagnet på en skala fra 20 til 21?
21.

Tror Monstermaster i Hardanger er bra for imaget til dere bloggere?
Ja! Beste som har skjedd siden de første fattige kom ut av hulene sine i tidlig steinalder. Nå har vi noe å late som vi bryr oss om. Mitt standpunkt skal være at man flytter monstermastene etter man har bygd dem. Case closed!

Har du vurdert å antaste en viss person som går under navnet "Narve Mugabe"?
Tanken har streifet meg. Men det har hånda til en som prøvde å vaske seg i vasken jeg bor i og. Streifet altså. 

Trekker du tilbake noe du har sagt til nå? Siste sjanse. Hvis ikke blir du politianmeldt for straffelovens paragraf  §3242,2a - For lite kritikk av menneskesmuglere under et intervju.
Jeg trekker intet tilbake. Jeg sier som Eva Joly, eller var det hun andre franske? Je ne regrette rien. I hvert fall. Jeg angrer ingenting betyr det. Oversatt fra fransk. 


Siste spørsmål: Liker du hvit farge på fonten?
Nei.



2 kommentarer: