Hvitløk i vask har leid ut litt av vask som lagerplass for trelim og svarer på spørsmål fra lesere!



For å overleve som profesjonell blogger, har Hvitløk i vask nå leid ut en liten del av vask til folk som trenger lagerplass for trelimet sitt. Å leie ut litt av boarealet sitt til bedrifter er ikke noe nytt blant bloggere. For eksempel har Voe (4) leid ut litt av barbieslottet sitt til Statoil for lagring av råolje.

Som blogger må man også ta seg tid til å besvare innsendte spørsmål fra lesere.

Kjærsten min har ikke sagt at han liker meg på over 4 virkedager. Burde jeg mistenke at han er utro?
Ja.

Er hårfargen din naturlig? du kler den kjempegodt hvertfall!
Hårfargen er naturlig.

Du har tidligere uttalt at du ikke har besøkt sverige, er den uttalelsen noe du fortsatt kan stå inne for?
Ja, med forebehold, så kan jeg stå inne for den uttalelsen.

Hei jeg er stuck med en jævlig slitsom fyr på en taubane i Litauen, vet du hvordan man lager glutenfri sjokoladekake?
Slå opp på NRKs tekst-TV side 777 og sats på at et matprogram kommer på. Og hell ut det du har av eddik, for det brukes ikke i sjokoladekake. I hvert fall ikke i god sjokoladekake.


Naturfagslæreren min påstår at Xenongass er oppskrytt, hvorfor er slik gass oppskrytt?
Kødder du. Xenongass er megaoppskrytt!! Hvor i helvete har du vært de siste 4300 åra E.Kr? I hvert fall ikke i badstu med han lave fra "Gode og onde dager". Det skal jeg love deg.

Er du for eller imot bruk av tvang under eksamen i norsk skriftlig?
Jeg er for, av den enkle grunnen at mygg tar flere liv under skriftlige eksamen enn noensinne. 

Nå er det ganske lenge siden jeg har besøkt friidrettsarrangement. Det er fordi sist gang jeg besøkte et slikt arrangement, så fikk jeg bare 3 likes på statusen. Tror du det har noe sammenheng med at jeg leverte selvangivelsen 6 dager før fristen? (NB: jeg er min egen lege) 
Befinner du deg langt unna nærmeste bensinstasjon nå? Jeg ble så sinnsykt keen på sånn pølsetilbud de pleier å ha der skjønner du. 25 kr for pølse m/lompe Meny. Hvis man velger meny så får man med gratis brus. Det er digg. Og nei, tror ikke det har noe med selvangivelsen å gjøre.

Hvis du skulle beskrive datoen 22/04 2009 med tre ord, hvilke ord ville du valgt?
Krokus, maurarter og Brønnøysundregisteret

Jeg går for tiden i andre klasse på videregående, og noen ganger så uttaler læreren min at klassen vår "er reine holocaust". Kan du gå nærmere inn på hva som ligger i bunnen av en slik uttalelse?
Det er nok mange grunner til dette. Det blir for hypotetisk for meg å gå inn på slike grunner nå. Så da svarer jeg med et sitat fra den gangen Edward Cullen skrev ut 75 blanke A4-sider fra en printer:
  
"Nå skulle jeg hatt en tannpirker, for jeg spiste en sinnsykt tung middag i dag, noe av restene satt seg fast mellom den ene fortanna og den tanna som er litt på siden av fortanna. Den til venstre av fortanna."

Hva ville du helst hatt, en bestevenn, en sakkosekk som bare ligger der, eller en robot som gjør all dritten for deg?
Svaralternativ 3, "en robot som gjør all dritten for deg"

Jeg har ikke deltatt på diktat siden 01/04 2005, vet du hvor man kan melde seg opp til nærmeste diktat? 
Tror det skal være mulig å melde seg opp til diktat på din nærmeste Narvesen-forhandler.

Jeg har et dokument på pcen jeg ikke har lagra på 2 år, det har gått bra til nå, men så hører jeg at fettern min legges inn på gamlehjem i disse dager, så nå vet jeg ikke helt. Burde jeg trykke "lagre" eller "lagre som"?
 Nå har MS Word hengt seg her, så jeg får ikke sjekka hva som er den beste løsningen i ditt tilfelle. Har brukt "lagre som" med hell før, så ser ingen grunn til at det ikke skal fungere denne gangen.

Dagens toppliste:
Topp 5 plasseringer på en toppliste
  1. Førsteplass
  2. Andreplass
  3. Tredjeplass
  4. Fjerdeplass
  5. Femteplass

2 kommentarer:

  1. Hehe. Hvor får du det fra?

    SvarSlett
  2. Er det ofte for vått i vasken slik at sopp blir et problem (evt. hvor kommer soppen?), og hvilken hårshampo bruker du for å fortsatt kunne ha en slik forrykende og sprudlende sveis?

    SvarSlett