Kjære dagbok, jeg sliper en hest .

I dag har jeg opplevd mye. Rådgiver-kiwi har satt fast nebbet sitt i et brunt løvblad. Jeg tenker mest på 32 krabber. 32 forskjellige. Nå er det ikke lenge igjen til sankthansaften!



Ute er det vanskelig å oppdrive kvitteringer. Men på et tildelig rekkverk fant vi en. En stor og hvit en. Den hadde nok hengt der en stund. Det vet jeg ikke sikkert. Det jeg vet sikkert er at tre svaksynte får fenalår intravenøst ett eller annet sted i verden akkurat nå.


Rådgiver-kiwi har alltid vært fascinert av blader han. Blader er ikke så interessant for min del. Jeg har ikke noe nebb jeg kan borre gjennom bladene og bruke dem som gassmaske neste gang jeg besøker stortinget. Det har Rådgiver-kwi.

Her er en liste over ting vi ikke fant ved en trestubbe:
  • Stabbur 
  • Krumkaker
  • Sterke verb
  • Fødselspermisjon

3 kommentarer:

  1. kjære hvitløk i vask. du får selv en forkjølet og sliten hvitløksfantast til å le litt for seg selv. takk skal du ha!

    SvarSlett
  2. Takk for det. Det er sånne kommentarer som gjør at man fortsetter

    SvarSlett